Haberler

Haberler

Tuzla Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, 2015 Yılında Personele 24.616 Saat Eğitim Düzenledi

z19.01.2016

Personelinin bilgi, beceri ve halkla iletişimini en üst düzeye çıkarma amacıyla kurum içi seminerler düzenleyen Tuzla Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, 2015 yılında personelin gelişimine yönelik 24.616 saat eğitim düzenledi.
Tuzla Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, personelin sağlıklı ve güvenli bir şekilde hizmet verebilmesi için 2015 yılında 26 konuda eğitim düzenledi. Müdürlük çeşitli kurum ve kuruluşların düzenlediği 21 seminer, sempozyum, fuar, çalıştay, panel ve konferansa katılarak hizmet kalitesinin eğitim ile yükseltilmesini sağladı.

Tuzla Belediyesi, Personelinin Eğitimine Özen Gösteriyor
Tuzla Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, 2015 yılında Bütçe İçi İşletmeler, Amp-Yaklaşık Maliyet-Hakediş, 3D MAX, İlk Yardım, Kamu İhale Kanunu, Vatandaş Memnuniyeti, IP Version 6, Java Android ile Mobil Yazılım Uzmanlığı, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu, Microsoft Office 2013, Arşiv Oluşturma ve Kod Girme, Sap 2000, İhale Mevzuatı, Personel Devam Kontrol Sistemleri (PDKS), 6552 Sayılı Kıdem Tazminatları, Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı, Belediye Mevzuatı ve Değişikliklerini Kapsayan Yerel Yönetim, Risk Analizi ve Teknikleri, Elektronik Belge Yönetim Sistemi, İleri Düzey Sürüş Teknikleri, Comtia Network Plus, Standart Dosya Planı ve Yazışma Kuralları konularında verdiği eğitimlerle personelin mesleki bilgi ve becerilerini arttırdı. Personel, yasal ve kanuni yeniliklere hakim konumunu güçlendirdi.
Tuzla Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, çeşitli kurum ve kuruluşlarla işbirliği kurarak personelin hizmet bölümlerine göre mesleki hijyen, bahçıvan, çöp toplama, kaynakçılık, iş sağlığı ve güvenliği ile binaların yangından korunması eğitimleri de düzenledi.

Hizmet Kalitesi, Vatandaş Memnuniyeti ve İş Verimini Yüksek Tutuyoruz
Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, Tuzla Belediyesi personelinin başta yerel yönetimler olarak üzere kamu kurumlarını yakından ilgilendiren yasal düzenlemeler ve teknolojik yenilikleri uygulamada hazır bir durumda olduğunu söyledi. Başkan Yazıcı,  “Personelimizin vatandaş memnuniyetini en üst seviyeye çıkaran, yasal düzenlemeleri güncel olarak takip eden, görevini bilinçli bir şekilde yerine getiren, bilgi teknolojileri konusunda uzman bireyler olarak hizmet sunması için eğitimleri önemsiyoruz. Gerek arazide gerekse idari birimlerdeki görevli tüm personelimizi kendi hizmet alanında eğiterek hizmet kalitesi, vatandaş memnuniyeti ve iş verimini yüksek tutuyoruz” dedi.